Προϋποθέσεις για την κίνηση πιστοποιημένων μοτοσυκλετών με πινακίδα Μ
Αγαπητά μέλη,
Τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε από τρίτους (σαν Διοικητικό Συμβούλιο αλλά, πιθανότατα, και σεις προσωπικά σαν μέλη της Λέσχης) όλο και περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με την διαδικασία αλλά και τις ωφέλειες που απολαμβάνει κάποιος ο οποίος επιθυμεί να πιστοποιήσει μια παλιά μοτοσυκλέτα και να πάρει πινακίδα Μ.
Πολλές από τις ερωτήσεις αυτές γίνονται εκ του πονηρού, π.χ. να κυκλοφορεί καθημερινά την μοτοσυκλέτα που σκοπεύει να πιστοποιήσει και να πάρει πινακίδα Μ οπότε να μην πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ακριβές ασφάλειες κλπ.
Για τον λόγο αυτό εμείς πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και ακριβείς στο τι απαντάμε ώστε να αποφεύγονται οι αστοχίες που θα έχουν σοβαρές συνέπειες τόσο για την Λέσχη όσο και για τις ήδη πιστοποιημένες μοτοσυκλέτες συνολικότερα.
Θυμίζουμε, λοιπόν, πολύ συνοπτικά τι ισχύει με βάση τις τελευταίες αποφάσεις της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ :
1. Οι πιστοποιημένες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν με πινακίδα Μ δεν είναι μοτοσυκλέτες καθημερινής χρήσης, συνεπώς απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε καθημερινή βάση.
2. Οι μοτοσυκλέτες αυτές επιτρέπεται να κυκλοφορούν αυστηρά και μόνο μέσα στα πλαίσια που ορίζονται από τον Νομοθέτη, ήτοι μόνο σε οργανωμένες εκδηλώσεις της Λέσχης, ή σε ελάχιστα χιλιόμετρα συντήρησης ή σε προκαθορισμένη διαδρομή από και προς το συνεργείο.
3. Οι πιστοποιημένες μοτοσυκλέτες με πινακίδα Μ πρέπει να είναι υποχρεωτικά ασφαλισμένες (με χαμηλό ασφάλιστρο μέσω ειδικής συμφωνίας) αλλά η ασφάλιση τους ισχύει μόνο στα παραπάνω πλαίσια κίνησης και με την αυστηρή προϋπόθεση της γραπτής ενημέρωσης της Λέσχης από την προηγούμενη ημέρα.
Για αποφυγή παρεξηγήσεων τονίζουμε ότι πρόκειται απλώς για ενημέρωση της Λέσχης, δεν μιλάμε δηλαδή για διαδικασία έγκρισης ή απαγόρευσης ή οτιδήποτε άλλο.
Η ενημέρωση της Λέσχης πρέπει να γίνεται γραπτώς την προηγούμενη ημέρα στο mail :
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
ή στο fax 210—3221834 αναφέροντας τον αριθμό κυκλοφορίας και κατά προσέγγιση τη διαδρομή.
4. Η Λέσχη είναι υποχρεωμένη να απαιτήσει την επιστροφή της πινακίδας Μ (οι πινακίδες Μ ούτως ή άλλως ανήκουν στη Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ και όχι στον ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας) σε κάθε υπότροπο παράβασης των παραπάνω, είτε με βάση καταγγελία των Αρχών, είτε τρίτου (με αποδεικτικά στοιχεία), είτε με δική της παρατήρηση.
5. Τα παραπάνω, είναι αυτονόητο ότι, ισχύουν αντίστοιχα για όλους τους φορείς που εκδίδουν πινακίδες ιστορικών μοτοσυκλετών και εννοείται ότι δεν ισχύουν για πιστοποιημένες μοτοσυκλέτες με κρατικές πινακίδες.
6. Για όλες τις πιστοποιήσεις, από εδώ και πέρα, ο κάτοχος θα υποχρεούται να υπογράφει και θα καταθέτει στην Λέσχη έγγραφο με το οποίο θα δηλώνει ότι είναι απολύτως ενήμερος για όλα τα παραπάνω και δεσμεύεται να τα τηρήσει στο ακέραιο.
7. Με την ευκαιρία, σας θυμίζουμε παλιότερη γραπτή ενημέρωσή σας, βάσει της οποίας ανασφάλιστες κλασσικές μοτοσυκλέτες με πινακίδα Μ υποχρεωτικά πρέπει να παραδώσουν την πινακίδα τους στην Λέσχη για όσο καιρό είναι ανασφάλιστες. Οι πινακίδες θα τους επιστραφούν με την ασφάλισή τους, χωρίς απολύτως καμία επιβάρυνση.
Συνοψίζοντας πρέπει όλοι να αντιληφθούμε και να δεχτούμε ότι ακόμη και αν όλα τα παραπάνω μας φαίνονται δύσκολα ή και στενάχωρα, είναι ο μοναδικός τρόπος για να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τα όποια προνόμια έχουν παραχωρηθεί στις πολύτιμες κλασσικές μας μοτοσυκλέτες, γι' αυτό και πρέπει όλα τα παραπάνω να τηρούνται με θρησκευτική ευλάβεια απ όλους μας από εδώ και πέρα.
Με εκτίμηση,
Το ΔΣ της Λέσχης